آخرین بروز رسانی: 14ام اردیبهشت, 1402

خداحافظ تهران

از زمانی که مجموعه دانه‌سرا کار خود را در استان تهران آغاز کرد، بیش از چهار سال می‌گذرد. مشتریان همیشگی دانه‌سرا می‌دانند که واحد تولیدی این مجموعه، در شهرک صنعتی و دفتر اداری در فلکه دوم صادقیه واقع شده بود. اما…
اما با افزایش سرسام‌آور هزینه‌های زندگی در شهر تهران و همچنین افزایش برخی مشکلات اجتماعی و حتی محیط زیستی نفسمان تنگ به شماره افتاد. بر آن شدیم تا این شهر کهن را با تمامی زیبایی‌هایش بدرود گفته و مانند بسیاری از هموطنان خود به مهاجرت اجباری روی بیاوریم.
این مهاجرت اما نه به سوی غربت و انگشت‌نگاری‌های آزار دهنده‌اش، که تنها چند صد کیلومتر به سمت غرب و سرزمین مادری یعنی شهر زیبای زنجان خواهد بود. شهری که برخلاف تهران می‌توانیم ساعت‌ها به تماشای ابر‌های سپید بنشینیم و مسیر‌هایی نو برای افزایش سلامت و عمر پرندگان دلبند شما بیابیم.
همانطور که مستحضر هستید افزایش نرخ واردات نهاده‌های دام و طیور در نتیجه‌ی افزایش نرخ ارز و همچنین افزایش نرخ تولید و توزیع نهاده‌های تولید شده در داخل کشور، موضوعی است که هیچ گاه در اختیار ما نبوده و نیست. از طرفی با توجه به خط قرمز دانه‌سرا مبنی بر حفظ کیفیت ممتاز محصولات تولیدی خود، بر آن شدیم تا شیب افزایش قیمت‌ها را با جابجایی خود کمی کند کنیم.
ادامه اقامت در تهران می‌توانست بقای ما را با چالش مواجه کرده و یا در کیفیت ممتاز محصولات‌مان اثر منفی بگذارد
هنوز تعداد روز‌هایی که تلفن ثابت ما از دسترس شما خارج شده دو رقمی نشده است، اما از اینکه نتوانستیم زودتر شما همراهان عزیز را باخبر کنیم بسیار پوزش می‌خواهیم.
همچنین، ما مسئولیت ارسال دیرهنگام برخی از سفارشات یک هفته اخیر که در اثر این جابجایی بوجود آمده را با کمال میل می‌پذیریم و حتماً به پاس عذرخواهی از شما همراهان، هدیه ناقابلی را در بسته‌های خریداری شده‌تان قرار خواهیم داد.
امید است با حمایت همیشگی خودتان، ما را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر در ایران آزاد و آبادمان همراهی بفرمایید.

مهدی رضائیون
نیمه اردی‌بهشت ماه یکهزار و چهارصد و دو.

مقالات زیر هم به دردتون میخوره

دیدگاه شما در مورد هر مقاله مهمه!

0 دیدگاه